[:tr]
Roche Türkiye tarafından 1 Ekim tarihinde gerçekleştirilen “İlacın Yolculuğu” adlı toplantıya katıldık.
AR-Ge çalışmaları,klinik araştırmalar ve ruhsatlandırma süreçleri hakkında konuştuk. Toplantıya derneğimizden;
yönetim kurulu başkanımız Dr.Nimet Baki ve yönetim kurulu üyelerimizden Fatma Tarakçı katıldı. Birçok hasta ve hasta yakını derneğinin katılımıyla gerçekleşen toplantıyı düzenleyen Roche Türkiye ekibine çok teşekkür ederiz.
Kanserle mücadele eden çocuklarımızın mutluluğuna ortak olmaya devam ediyoruz. Sizlerin de desteği ile kanser savaşçılarınızın ihtiyaçlarını karşılıyoruz.
[:]



