[:tr]
İstanbulda tedavi gören 3 yaşındaki minik kanser savaçımız Elmira, mont ve ayakabılarına kavuştu.
Kanserle mücadele eden çocuklarımız bu kışa sıcacık girsin diye desteklerimiz sürüyor.
Sizler de çocuklarımıza umut olmak isterseniz derneğimize mont ve bot bağışında bulunabilirsiniz.
[:]


